Ahad, 6 Mei 2012

2 Kegembiraan

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, entry kali ni akan kubicarakan mengenai 2 kegembiraan yang kurasai..

Pertama: Semalam 5 Mei, dapat bertemu dengan salah seorang anak murid ngajiku setelah sekian lama tak bersua..dapat jumpa salah seorang dari mereka pun sudah memadai bagiku...Rindu nak bertemu dan berkongsi ilmu.
Kedua: Hari ini 6 Mei, bertempat di Pantai Bungai, satu pertemuan bersama adik-adik maktab. Memang sudah lama niat di hati untuk bertemu mereka walaupun hanya beberapa orang..Alhamdulillah,termakbul akhirnya..rindu sesangat..Tambahan ahli buat diri ini lebih berbunga-bunga..TQ Allah di atas semua kesempatan ini..

Apabila persahabatan atau ukhwah di bina dari hati, ikhlas kerana Allah..inilah balasannya..Manis umpama madu, indah umpama bulan yang terang bersinar..Bertemu tidak jemu, berpisah tak gelisah...Terima kasih adik-adikku Ajeerah, Azimah, Rozi dan Hasmah..Kepada yang baru ku taaruf, terima kasih atas perkenalan yang baru bermula ini..

Ohya, kepada abi, suami terchenta...thanx coz meluangkan masa menghantar dan menjemput ummi:)mak juga anak-anak yang turut meraikan sahabat-sahabat ummi, thank you & luv u all soo much lillah...



Alhamdulillah, setakat ini je...Kalau sudi,sila tinggalkan komen anda k..Terima kasih^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan