Ahad, 13 Mei 2012

My 1st Baby Sling

Bismillahirrahmanirrahim...

Wah,kali ni nak story tentang my 1st baby sling boleh? Memandangkan 'Urwah AzZubair makin semangat berat badannya(1 bulan=5.7 kg, lani da 2 bulan tak tahu berapa berat dia)lenguh juga la kalau dukung je. Jadi, aku mencari alternatif macam mana nak memudahkan aku mengendongnya tatkala berfoya-foya di mall..Bukan apa, ni semua bertujuan memudahkan urusan Urwah untuk lena tatkala ummi,abi,wan,kak long dan abang uwais cuci mata di mall..

tan taraaa..teruja betul time ni..
 Ring sling tu puas suami bawa aku round kat bandar Miri. Tak jumpa-jumpa pun.Last-last aku order dari intenet je.RM 30 termasuk pos. Kain tu aku beli kat kedai apek di Miri 2 meter suku..Mmm tak sampai 20 hengget...jahit tepi free coz mak mertua tersayang yang jahitkan..hihi..Tq n luv u mak..Nak beli baby sling kat kedai tak mampu, so beli kain buat sendiri je la..ok what..jimat..

'Urwah sedang menyusu..


Alhamdulillah la, tiada halangan. Urwah still boleh menyusu walau di tempat ramai orang..Ummi pun tak la lenguh tangan sangat..siap boleh capai-capai dan pilih-pilih barang lagi..Tau tak, breastfeed is the best thing in my life...Alhamdulillah...Moga tiap susu yang mengalir itu penuh barokah dan rahmat dariNYA...




Alhamdulillah, setakat ini je...Kalau sudi,sila tinggalkan komen anda k..Terima kasih^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan