Khamis, 10 Januari 2013

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semmuuaaa..!!!!:)

Alhamdulillah..untuk kesekian kalinya aku berkongsi entri untuk kali ni..Waaa...lama benar tak berceloteh diruangan sendiri...Makin suram makin pudar...Takpe2,akan diperbaiki semangat yang ada..Bi iznillah..

Rasanya belum terlambat untuk ucapkan Selamat Tahun Baru...Semoga tahun baru ini lebih menyinar dan lebih bermanfaat buat aku,keluargaku dan sesiapa sahaja yang berada disekelilingku...Yang penting bermanfaat untuk seemmuuaaa UMAT ISLAM sedunia..ada banyak yang harus diusahakan untuk agama tercinta ini..Allahuakbar..^,^

Dan pastinya 2013 ni ada beberapa list azam yang harus aku usaha untuk laksanakannya dengan penuh ISTIQAMAH...Istiqamah penting sesangat..hmm..Allahuakbar,semoga aku diberi kekuatan......Apa dia azam baru tu??? Bi iznillah pada entri akan datang aku kongsikan k...ni nak cargas tunaikan solat zuhur dulu..Allah 1st!!!haha..ni antara azam baru aku....

Sebelum cau cin cau, aku nak luahkan rasa syukur..Alhamdulillah,TQ n syukran Allah..diberi keizinan untuk memakaikan dia baju putih tu serta menyuruh si Uwais Al-Qarni mengikut abinya ke masjid untuk Solat Jumaat..TQ abi..... Nanti gambarnya akan di post pada next entri k...(dlm hati tak sabar nak dengar cerita abi tentang Uwais kat masjid tu...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan